Kelp – Opinia Lekarzy

kelp opinie lekarzy

Suplementy z wodorostami(Kelp) są promowane jako naturalne źródło jodu, ważnego minerału dla zdrowego funkcjonowania tarczycy. Powrzechnie twierdzi się też że wspomagają również przemiane materii. Ale czy są dobrą alternatywą dla zwykłych suplementów odchudzających? Aby się tego dowiedzieć, nasi lekarze niedawno wybrali sześć popularnych suplementów wodorostów sprzedawanych w Polsce i przetestowali ich jakość. Odkryliśmy, że połowa zawierała około dwa razy więcej jodu podanego na etykietach, a jeden z tych produktów był również zanieczyszczony arszenikiem, toksycznym metalem ciężkim.

Kelp – czy można przedawkować? Opinia Lekarza

Wysokie dawki jodu mogą powodować dysfunkcje tarczycy i mieć inne negatywne skutki. Aby być bezpiecznym, FDA stwierdza, że ​​suplement z wodorostami nie powinien dostarczać więcej niż 225 mcg jodu na dzienną porcję. W naszym badaniu wykryliśmy od 530 mcg do 960 mcg jodu w trzech produktach, które nie przeszły testów.

„Chociaż wysokiej jakości suplement Kelp może być dobrym, naturalnym źródłem jodu, nasze testy pokazują, że konsumenci muszą wybierać bardzo ostrożnie, aby upewnić się, że nie otrzymują więcej jodu niż oczekiwali lub nie są narażeni na niepotrzebną ekspozycję na arszenik”                                                                                                 – Mówi Dr. Robert Grabowski

Większość ludzi otrzymuje wystarczającą ilość jodu w swojej diecie, z produktów mlecznych, chleba, owoców morza i soli jodowanej. Jednak osoby, które utrzymują dietę o niskiej zawartości soli (lub regularnie używają specjalnych soli, które zwykle nie są jodowane) lub mają inne ograniczenia dietetyczne, mogą być narażone na niedobór.

Kobietom w ciąży lub karmiącym, które potrzebują jodu, zaleca się suplementację jodkiem potasu, formą jodu powszechnie występującą w innych suplementach jodu, a także w wielu witaminach. Badania kliniczne sugerują, że jod z wodorostów może być wchłaniany tylko w połowie tak dobrze, jak jod z suplementu jodku potasu.

Wyniki naszych badań (po angielsku) są teraz dostępne online w przeglądzie suplementów Kelp (https://www.consumerlab.com/reviews/Kelp_Supplements_Review/Kelp/). W raporcie zawarto informacje, które pomogą konsumentom zrozumieć zalety i wady stosowania suplementów wodorostów, dawkowania oraz potencjalnych skutków ubocznych i interakcji suplementów Kelp z innymi lekami.

Jaką bezpieczną alternatywe wybrać na odchudzanie?

My polecamy tabletki Keto Actives nr 1 na odchudzanie w 2020 roku.

keto actives

  • ✅Keto Actives to nowoczesny suplement diety, który pomoże Ci schudnąć nawet w najtrudniejszych miejscach. Wyszczupli sylwetkę nawet po dwóch tygodniach!
  • ✅ Natychmiast wspomaga metabolizm tłuszczów i redukcję ich rezerw. Wyszczupla talię! Może to być kilka centymetrów miesięcznie! Keto Actives to idealny spalacz tłuszczu, tłumi apetyt i wywołuje uczucie sytości!
  • ✅ Zatrzymuje podjadaniei nagłe ataki głodu zaczniesz jeść zdrowo bez poświęcania się! Keto Actives usuwa tkankę tłuszczową z nóg osób otyłych i wspomaga stosunek talii do bioder!
  • ✅Zapewnia energię do codziennego treningu. Keto aktywne składniki są idealne do redukcji stresu oksydacyjnego i zapewniają odpowiedni poziom cholesterolu i glukozy we krwi, regulują wydzielanie insuliny i mają doskonałe działanie przeciwcukrzycowe!
  • ✅Keto Actives zawiera w 100% naturalne składniki BEZ zbędnych wypełniaczy i BEZ skutków ubocznych. Produkt może być również stosowany przez wegetarian!

Keto v Kelp

Jak schudnąć w 3 prostych krokach?

1. Ogranicz sporzywanie cukrów i węglowodanów

Najważniejszą częścią odchudzania jest ograniczenie cukrów i węglowodanów.

To pokarmy, które najbardziej stymulują wydzielanie insuliny. Jeśli jeszcze tego nie wiesz, insulina jest głównym hormonem magazynującym tłuszcz w organizmie.

Kiedy insulina spada, tłuszcz łatwiej wydostaje się z zapasów tłuszczu, a organizm zaczyna spalać tłuszcze zamiast węglowodanów.

Kolejną korzyścią wynikającą z obniżenia poziomu insuliny jest to, że nerki wydalają z organizmu nadmiar sodu i wody, co zmniejsza wzdęcia i zbędną wagę wody.

Często zdarza się, że w pierwszym tygodniu jedzenia w ten sposób traci się do 4kg (czasami więcej), zarówno tkanki tłuszczowej, jak i wody.

Ogranicz węglowodany, obniż poziom insuliny, a zaczniesz jeść mniej kalorii automatycznie i bez uczucia głodu.

Mówiąc prościej, obniżenie poziomu insuliny powoduje, że spalanie tkanki tłuszczowej zachodzi samoistnie.

2. Jedz produkty bogate w białko i dużo warzyw

Każdy posiłek powinien zawierać źródło białka, źródło tłuszczu i warzywa o niskiej zawartości węglowodanów. Konstruowanie posiłków w ten sposób automatycznie sprowadzi spożycie węglowodanów do zalecanego zakresu 20-50 gramów dziennie.

Źródła białka:

  • Mięso – wołowina, kurczak, wieprzowina, jagnięcina, boczek itp.
  • Ryby i owoce morza – łosoś, pstrąg, krewetki, homary itp.
  • Jajka – Omega-3.
  • Nie można przecenić znaczenia spożywania dużej ilości białka.

Wykazano, że zwiększa to metabolizm o 80 do 100 kalorii dziennie

Diety wysokobiałkowe mogą również zmniejszyć obsesyjne myśli o jedzeniu o 60%, zmniejszyć ochotę na późne przekąski o połowę i sprawić, że poczujesz się tak najedzony, że automatycznie zjadasz 441 mniej kalorii dziennie… po prostu dodając białko do swojej diety.

Jeśli chodzi o odchudzanie, białko jest królem składników odżywczych. Kropka.

Warzywa o niskiej zawartości węglowodanów:

  • brokuły
  • kalafior
  • szpinak
  • Jarmuż
  • Brukselki
  • Kapusta
  • Boćwina szwajcarska
  • Sałata
  • Ogórek
  • Seler

Nie bój się załadować na talerz tych warzyw o niskiej zawartości węglowodanów. Możesz jeść ich ogromne ilości bez przekraczania 20-50 węglowodanów netto dziennie.

Dieta oparta na mięsie i warzywach zawiera wszystko: błonnik, witaminy i minerały potrzebne do zachowania zdrowia. Nie ma fizjologicznego zapotrzebowania na zboża w diecie.

Źródła tłuszczu:

  • Oliwa z oliwek
  • Olej kokosowy
  • Olej z awokado
  • masło
  • Łój

Jedz 2-3 posiłki dziennie. Jeśli po południu poczujesz głód, dodaj czwarty posiłek.

Nie bój się jeść tłuszczu, próba jednoczesnego spożywania niskowęglowodanowych i niskotłuszczowych produktów jest receptą na porażkę. Sprawi, że poczujesz się nieszczęśliwy i porzucisz plan.

Najlepszym tłuszczem do gotowania jest olej kokosowy. Jest bogaty w tłuszcze zwane trójglicerydami o średniej długości łańcucha. Te tłuszcze są bardziej satysfakcjonujące niż inne i mogą nieznacznie zwiększyć metabolizm.

Nie ma powodu, aby bać się tych naturalnych tłuszczów, nowe badania pokazują, że tłuszcze nasycone w ogóle nie zwiększają ryzyka chorób serca.

Podsumowanie: Przygotuj każdy posiłek ze źródła białka, źródła tłuszczu i warzyw o niskiej zawartości węglowodanów. To przeniesie Cię do zakresu 20-50 gramów węglowodanów i drastycznie obniży poziom insuliny.

3.  Ćwicz 3 razy w tygodniu

ćwiczenia na odchudzanie

Nie musisz ćwiczyć, aby schudnąć na tej diecie, ale jest to zalecane.

Najlepszą opcją jest chodzenie na siłownię 3-4 razy w tygodniu. Rozgrzej się, podnoś ciężary i pamiętaj o rozciąganiu.

Jeśli jesteś nowy na siłowni, poproś trenera o radę.

Podnosząc ciężary, spalisz kilka kalorii i zapobiegniesz spowolnieniu metabolizmu, co jest częstym efektem ubocznym utraty wagi.

Badania nad dietami niskowęglowodanowymi pokazują, że można nawet zyskać trochę mięśni, tracąc znaczne ilości tkanki tłuszczowej.

Jeśli podnoszenie ciężarów nie jest dla Ciebie opcją, wystarczy wykonać kilka łatwiejszych treningów cardio, takich jak bieganie, jogging, pływanie lub chodzenie.

źródła:

https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC2137109/

https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/14583417/

https://health.ucdavis.edu/welcome/features/20070509_kelp_arsenic/

Daria Wasilewska

 

Nazywam się Daria Wasilewska i 
jestem twórcą DMP.
Interesuję się zdrowym 
i nieinwazyjnym odchudzaniem,
a także prostymi 
sposobami na efektywne treningi!
Jestem także
doktorem neurologii, pisarzem,
byłym dietetykiem i dumną foodistką.
DMP uczy, jak być zdrowym
i schudnąć bez diety.
Ponieważ życie powinno być niesamowite.

View all posts by Daria Wasilewska →

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *