Czy Spalanie Tłuszczu Podczas Snu Jest Możliwe? Oto 5 Prostych Tricków, Które Mogą Pomóc

spalanie tłuszczu podczas snu

Tak, możesz spalać kalorie podczas snu

Wszyscy wiedzą, że odchudzanie się, dieta i ćwiczenia są kluczowe. Ale co, jeśli powiemy, że możesz zrzucić kilogramy nawet podczas snu, pod warunkiem, że zastosujesz się do kilku prostych sztuczek.

Tak, pomysł może wydawać się naciągany, ale jest możliwy. Rutyna snu ma duży wpływ na nastrój i masę ciała. Zakłócany sen może zmusić organizm do zatrzymywania tłuszczu, powodując w ten sposób przyrost masy ciała. Tak więc, jeśli myślisz, że spalasz więcej kalorii, nie śpiąc późno w nocy, być może będziesz musiał ponownie przemyśleć swoją decyzję. Zdradzimy Ci 5 sposobów na spalenie większej ilości kalorii podczas snu.

Wykonaj trening siłowy

trening siłowy

Uważa się, że cardio świetnie pochłania kalorie, ale tak samo jest z treningiem siłowym. Podnoszenie wagi zwiększa metabolizm, co pomaga spalać tłuszcz nawet podczas odpoczynku. Będąc niezwykle intensywnym ćwiczeniem, nasz organizm potrzebuje dodatkowego tlenu po treningu, aby zregenerować się po utracie energii. Efekt ten utrzymuje się przez ponad 24 godziny po treningu i pomaga spalać kalorie.

Jedz małe posiłki przez cały dzień

małe porcje

Zamiast sycić się od razu, staraj się spożywać małe posiłki w ciągu dnia. Spożywanie bogatych w składniki odżywcze małych posiłków po regularnych odstępach czasu pomaga ustabilizować poziom cukru we krwi. To z kolei przyspiesza metabolizm przez cały dzień i zapewni, że Twój organizm będzie dalej spalał tłuszcz przez całą noc

Późno w nocy trzymaj się z dala od telefonu

telefon przed snem

Wpatrywanie się w jasnoniebieskie światło telefonu komórkowego i tabletu może być ulubioną rozrywką przed pójściem spać. Ale jeśli chcesz zrzucić kilogramy, porzuć ten nawyk na dobre. Badania sugerują, że nocna ekspozycja na niebieskie światło może zakłócać produkcję melatoniny w organizmie, która jest potrzebna do dobrego snu. Może to zakłócić zdolność organizmu do spalania tłuszczu, a nawet doprowadzić do zwiększenia masy ciała.

Unikaj alkoholu przed snem

unikaj alkoholu przed snem

Kieliszek wina wieczorem brzmi relaksująco, ale nie jest to dobre dla Ciebie, gdy próbujesz kontrolować swoją wagę. Spożywanie napojów alkoholowych, w tym koktajli przed snem, może utrudniać organizmowi spalanie kalorii w sposób, w jaki powinien podczas snu. Dzieje się tak, ponieważ zamiast skupiać się na spalaniu tłuszczu, organizm próbuje w nocy metabolizować alkohol.

>> Zobacz też: Kelp – Opinie Lekarzy

Weź gorący prysznic

weź gorący prysznic

Gorący prysznic przed pójściem spać może pomóc złagodzić napięcie i zapewnić zdrowy sen. Jak pokazują niektóre badania, ciepło z prysznica podnosi temperaturę ciała, która szybko spada, gdy wychodzisz spod prysznica. To odpręża umysł i ciało oraz pomaga spalać tłuszcz.

Daria Wasilewska

 

Nazywam się Daria Wasilewska i 
jestem twórcą DMP.
Interesuję się zdrowym 
i nieinwazyjnym odchudzaniem,
a także prostymi 
sposobami na efektywne treningi!
Jestem także
doktorem neurologii, pisarzem,
byłym dietetykiem i dumną foodistką.
DMP uczy, jak być zdrowym
i schudnąć bez diety.
Ponieważ życie powinno być niesamowite.

View all posts by Daria Wasilewska →

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *