Przykładowy 28-dniowy plan walki z cellulitem. Dowiedz się co pomoże na cellulit.

 

Każdego dnia powinnaś:

Rano – wykonaj gimnastykę poranną, automasaż pod prysznicem oraz pielęgnację ciała kosmetykami antycellulitowymi.

W ciągu dnia lub po pracy – odwiedź gabinet kosmetyczny albo czynnie wypoczywaj(na zmianę)

Wieczorem – zastosuj ćwiczenia na cellulit, które rozluźniają mięśnie i pobudzają spalanie komórek tłuszczowych. Nie zapomnij o wieczornej pielęgnacji ciała preparatami na cellulit.

Dzień 1: NIEDZIELA

Podjęłaś dobrą decyzję – rozpoczynasz rozprawę z cellulitem

Rano:

  • ok. 10-15 minut dowolnych ćwiczeń na mięśnie rąk, nóg i pośladków
  • prysznic wykonany na przemian ciepłą i zimną wodą połączony z masażem rękawicą, twardą gąbką lub szczotką
  • ok. 3 minut wcieranie kosmetyku antycellulitowego

W ciągu dnia:

  • ćwicz swoje mięśnie, jeśli nie uczęszczasz na aerobik, pobiegaj, wsiądź na rower, pojeździj na rolkach,  samochód parkuj trochę dalej, aby zmusić się do marszu, gdzie tylko możesz wykorzystuj schody

Wieczorem:

  • ok. 10 minut ćwiczeń, które rozciągają mięśnie intensywnie eksploatowane w ciągu dnia czyli rąk, nóg i pośladków
  • po relaksującej kąpieli wcieraj przez 3 minuty preparaty antycellulitowe

Dzień 2: PONIEDZIAŁEK

To dopiero drugi dzień twojej rozprawy

Rano:

  • ok. 10-15 minut ćwiczeń rozciągających na mięśnie rąk, nóg i pośladków
  • prysznic wykonany na przemian ciepłą i zimną wodą połączony z masażem rękawicą, twardą gąbką lub szczotką
  • ok. 3 minut wcieranie kosmetyku antycellulitowego

W ciągu dnia:

  • profesjonalne zabiegi antycellulitowe wykonane w gabinecie np. ELEKTROSTYMULACJA CIAŁA + ELEKTROLIPOLIZA

Wieczorem:

  • przez ok. 10 minut poćwicz “brzuszki”
  • po wieczornej relaksującej kąpieli wcieraj przez 3 minuty preparaty antycellulitowe

Dzień 3: WTOREK

Rozpoczynasz trzeci dzień walki o piekne ciało

Rano:

  • ok. 10 minut wybranych ćwiczeń modelujących mięśnie rąk, nóg i pośladków
  • prysznic wykonany na przemian ciepłą i zimną wodą połączony z masażem rękawicą, twardą gąbką lub szczotką
  • ok. 3 minut wcieranie w ciało kosmetyku antycellulitowego

W ciągu dnia:

  • możesz np. 1 godzinkę popływaj na basenie lub uprawiaj aerobik

Wieczorem:

  • ok. 10 minut ćwiczeń relaksujących
  • po relaksującej kąpieli wcieraj przez 3 minuty preparaty antycellulitowe

Dzień 4: ŚRODA

Dzisiaj to już czwarty dzień

Rano:

  • ok. 10 minut ćwiczeń rozciągających na mięśnie ud i pośladków
  • prysznic wykonany na przemian ciepłą i zimną wodą połączony z masażem rękawicą, twardą gąbką lub szczotką
  • ok. 3 minut wcieranie kosmetyku antycellulitowego

W ciągu dnia:

  • profesjonalne zabiegi antycellulitowe wykonane w gabinecie np. ELEKTROSTYMULACJA CIAŁA + ELEKTROLIPOLIZA

Wieczorem:

  • wybierz się na 30 minutowy marsz
  • po wieczornej relaksującej kąpieli wcieraj przez 3 minuty preparaty antycellulitowe

Dzień 5: CZWARTEK

Bardzo dobrze Ci idzie

Rano:

  • ok. 10-15 minut ćwiczeń modelujących mięśnie brzucha, nóg i pośladków
  • prysznic wykonany na przemian ciepłą i zimną wodą połączony z masażem rękawicą, twardą gąbką lub szczotką
  • ok. 3 minut wcieranie kosmetyku antycellulitowego

W ciągu dnia:

  • wzmacniaj swoje mięśnie nóg i pośladków np. aerobik lub jazda na rowerze

Wieczorem:

  • ok. 10 minut ćwiczeń rozciągających na mięśnie intensywnie eksploatowane w ciągu dnia
  • po wieczornej kąpieli wcieraj przez 3 minuty preparaty antycellulitowe

Dzień 6: PIĄTEK

Na pewno pokonasz cellulit

Rano:

  • ok. 10-15 minut ćwiczeń rozciągających na mięśnie rąk, brzucha, nóg i pośladków
  • prysznic wykonany na przemian ciepłą i zimną wodą połączony z masażem rękawicą, twardą gąbką lub szczotką
  • ok. 3 minut wcieranie kosmetyku antycellulitowego

W ciągu dnia:

  • profesjonalne zabiegi antycellulitowe wykonane w gabinecie odnowy kontynuacja rozpoczętej terapii np. ELEKTROSTYMULACJA CIAŁA + ELEKTROLIPOLIZA

Wieczorem:

  • przez ok. 10 minut ćwiczeń na mięśnie brzucha i talię
  • po kąpieli wcieraj przez 3 minuty preparaty antycellulitowe

Dzień 7: SOBOTA

O kapitulacji nawet nie myśl

Rano:

  • ok. 10 minut ćwiczeń na mięśnie brzucha, nóg i pośladków
  • prysznic wykonany na przemian ciepłą i zimną wodą połączony z automasażem antycellulitowym
  • ok. 3 minut wcieranie balsamu antycellulitowego

W ciągu dnia:

  • aerobik, pobiegaj w parku lub popływaj na basenie

Wieczorem:

  • ok. 10 minut ćwiczeń, na mięśnie rąk, brzucha, nóg i pośladków
  • po kąpieli wcieraj przez 3 minuty preparaty antycellulitowe

Dzień 8: NIEDZIELA

Rozpoczęłaś drugi tydzień zmagań

Rano:

  • ok. 10 minut ćwiczeń kształtujących mięśnie rąk, brzucha, nóg i pośladków
  • prysznic wykonany na przemian ciepłą i zimną wodą połączony z masażem
  • ok. 3 minut wcieranie kosmetyku antycellulitowego

W ciągu dnia:

  • wybierz się na wycieczkę rowerową nad wodę i popływaj

Wieczorem:

  • wybierz się na godzinny spacer
  • po kąpieli wcieraj przez 3 minuty kremy antycellulitowe

>>>10 zasad zdrowego żywienia

Dzień 9: PONIEDZIAŁEK

Bardzo dobrze sobie radzisz

Rano:

  • ok. 10 minut ćwiczeń rozciągających mięśnie nóg i pośladków
  • prysznic wykonany na przemian ciepłą i zimną wodą połączony z masażem
  • ok. 3 minut wcieranie kosmetyku antycellulitowego

W ciągu dnia:

  • profesjonalne zabiegi antycellulitowe wykonane w gabinecie odnowy kontynuacja rozpoczętej terapii np. ELEKTROSTYMULACJA CIAŁA + ELEKTROLIPOLIZA

Wieczorem:

  • ok. 10 minut ćwiczeń kształtujących mięśnie nóg i pośladków
  • po wieczornej kąpieli wcieraj przez 3 minuty preparaty antycellulitowe

Dzień 10: WTOREK

Zauważ pojawiające się efekty

Rano:

  • przez 10-15 minut poćwicz mięśnie rąk, nóg i pośladków
  • prysznic wykonany na przemian ciepłą i zimną wodą połączony z masażem rękawicą, twardą gąbką lub szczotką
  • ok. 3 minut wcieranie kosmetyku antycellulitowego

W ciągu dnia:

  • aerobik lub szybki marsz, możesz też pojeździć na rowerze

Wieczorem:

  • ok. 10 minut ćwiczeń relaksacyjnych
  • po kąpieli wcieraj przez 3 minuty preparaty antycellulitowe

Dzień 11: Środa

Odnosisz sukcesy w walce z cellulitem

Rano:

  • ok. 10 minut ćwiczeń rozciągających mięśnie ud i pośladków
  • prysznic wykonany na przemian ciepłą i zimną wodą połączony zautomasażem
  • ok. 3 minut wcieranie kosmetyku antycellulitowego

W ciągu dnia:

  • zabiegi antycellulitowe wykonane w gabinecie odnowy kontynuacja terapii np. ELEKTROSTYMULACJA CIAŁA + ELEKTROLIPOLIZA

Wieczorem:

  • ok. 10 minut ćwiczeń kształtujących mięśnie ud i pośladków
  • po wieczornej kąpieli wcieraj przez 3 minuty preparaty antycellulitowe

Dzień 12: CZWARTEK

Twoja skóra staje się coraz ładniejsza

Rano:

  • przez 10 minut poćwicz mięśnie rąk, nóg i pośladków
  • prysznic wykonany na przemian ciepłą i zimną wodą połączony z masażem rękawicą, twardą gąbką lub szczotką
  • ok. 3 minut wcieranie kosmetyku antycellulitowego

W ciągu dnia:

  • aerobik lub pływalnia

Wieczorem:

  • ok. 10 minut ćwiczeń relaksacyjnych
  • po kąpieli wcieraj przez 3 minuty preparaty antycellulitowe

Dzień 13: PIĄTEK

Jesteś zdeterminowana, na pewno wygrasz z cellulitem

Rano:

  • ok. 10 minut ćwiczeń rozciągających
  • prysznic wykonany na przemian ciepłą i zimną wodą połączony z masażem
  • ok. 3 minut wcieranie kosmetyku antycellulitowego

W ciągu dnia:

  • zabiegi antycellulitowe wykonane w gabinecie odnowy, kontynuacja terapii np. ELEKTROSTYMULACJA CIAŁA + ELEKTROLIPOLIZA

Wieczorem:

  • półgodzinny marszo-spacer
  • po wieczornej kąpieli wcieraj przez 3 minuty preparaty antycellulitowe

Dzień 14: SOBOTA

Dojechałaś już do półmetka

Rano:

  • ok. 10 minut poćwicz mięśnie brzucha i tali
  • prysznic wykonany na przemian ciepłą i zimną wodą połączony z masażem
  • ok. 3 minut wcieranie kosmetyku antycellulitowego

W ciągu dnia:

  • godzinna jazda na rowerze lub marsz

Wieczorem:

  • ok. 10 minut ćwiczeń rozciągających mięśnie nóg i pośladków
  • po kąpieli wcieraj przez 3 minuty preparaty antycellulitowe

Dzień 15: NIEDZIELA

Rozpoczynasz trzeci tydzień

Rano:

  • ok. 10 minut ćwiczeń na mięśnie rąk, nóg i pośladków
  • prysznic wykonany na przemian ciepłą i zimną wodą połączony z automasażem
  • ok. 3 minut wcieranie w ciało kosmetyku antycellulitowego

W ciągu dnia:

  • szybki marsz, możesz też popływać na basenie, pojeździć na rowerze

Wieczorem:

  • ok. 10 minut ćwiczeń, kształtujących mięśnie, nóg i pośladków
  • po wieczornej kąpieli wcieraj przez 3 minuty preparaty antycellulitowe

Dzień 16: PONIEDZIAŁEK

Stajesz się profesjonalistką

Rano:

  • przez 10 minut stosuj ćwiczenia rozciągające mięśnie (te ćwiczenia mają świetny wpływ na cellulit)
  • prysznic wykonany na przemian ciepłą i zimną wodą połączony z masażem rękawicą, twardą gąbką lub szczotką
  • ok. 3 minut wcieranie kosmetyku antycellulitowego

W ciągu dnia:

  • profesjonalne zabiegi antycellulitowe wykonane w gabinecie odnowy dalsza kontynuacja terapii np. ELEKTROSTYMULACJA CIAŁA + ELEKTROLIPOLIZA

Wieczorem:

  • ok. 10 minut ćwiczeń ujędrniających brzuch
  • po kąpieli wcieraj przez 3 minuty preparaty antycellulitowe

Dzień 17: WTOREK

Twoje ciało jest coraz szczuplejsze

Rano:

  • ok. 10 minut ćwiczeń modelujących mięśnie rąk, nóg i pośladków
  • prysznic wykonany na przemian ciepłą i zimną wodą połączony z automasażem
  • ok. 3 minut wcieranie w ciało kosmetyku antycellulitowego

W ciągu dnia:

  • aerobik lub pływalnia min.30 minut

Wieczorem:

  • ok. 10 minut ćwiczeń, modelujących mięśnie brzucha i tali
  • po wieczornej kąpieli wcieraj przez 3 minuty preparaty antycellulitowe

Dzień 18: ŚRODA

Dalej do przodu, nie poddawaj się

Rano:

  • przez 10 minut stosuj ćwiczenia rozciągające mięśnie
  • prysznic wykonany na przemian ciepłą i zimną wodą połączony z masażem rękawicą, twardą gąbką lub szczotką
  • ok. 3 minut wcieranie kosmetyku antycellulitowego

W ciągu dnia:

  • profesjonalne zabiegi antycellulitowe wykonane w gabinecie odnowy dalsza kontynuacja terapii np. ELEKTROSTYMULACJA CIAŁA + ELEKTROLIPOLIZA

Wieczorem:

  • 30 minutowy szybki marsz
  • po kąpieli wcieraj przez 3 minuty preparaty antycellulitowe

Dzień 19: CZWARTEK

Twoje pośladki są jędrniejsze niż na początku

Rano:

  • ok. 10 minut ćwiczeń kształtujących mięśnie rąk, nóg i pośladków
  • prysznic wykonany na przemian ciepłą i zimną wodą połączony z automasażem
  • ok. 3 minut wcieranie w ciało kosmetyku antycellulitowego

W ciągu dnia:

  • aerobik lub zajęcia na siłowni

Wieczorem:

  • ok. 10 minut ćwiczeń relaksujących
  • po wieczornej kąpieli wcieraj przez 3 minuty preparaty antycellulitowe

Dzień 20: PIĄTEK

Jesteś już bliżej finału

Rano:

  • przez 10 – 15 minut ćwiczenia rozciągające mięśnie
  • prysznic wykonany na przemian ciepłą i zimną wodą połączony z masażem rękawicą, twardą gąbką lub szczotką
  • ok. 3 minut wcieranie specyfiku antycellulitowego

W ciągu dnia:

  • profesjonalne zabiegi antycellulitowe wykonane w gabinecie odnowy dalsza kontynuacja terapii np. ELEKTROSTYMULACJA CIAŁA + ELEKTROLIPOLIZA

Wieczorem:

  • ok. 10 minut ćwiczeń modelujących brzuch i talię
  • po kąpieli wcieraj przez 3 minuty preparaty antycellulitowe

Dzień 21: SOBOTA

Teraz Cię już nic nie powstrzyma

Rano:

  • ok. 10 minut ćwiczeń kształtujących mięśnie pośladków
  • prysznic wykonany na przemian ciepłą i zimną wodą połączony z automasażem
  • ok. 3 minut wcieranie w ciało kosmetyku antycellulitowego

W ciągu dnia:

  • min. 30 min. aerobik lub pływalnia

Wieczorem:

  • ok. 10 minut ćwiczeń relaksacyjnych
  • po wieczornej kąpieli wcieraj przez 3 minuty preparaty antycellulitowe

Dzień 22: NIEDZIELA

Początek czwartego tygodnia terapii

Rano:

  • ok. 10 minut ćwiczeń modelujących mięśnie rąk, pośladków i nóg
  • prysznic wykonany na przemian ciepłą i zimną wodą połączony z masażem rękawicą, twardą gąbką lub szczotką
  • ok. 3 minut wcieranie kosmetyku antycellulitowego

W ciągu dnia:

  • chwyć rower i wybierz się na dłuższą wycieczkę

Wieczorem:

  • ok. 10 minut ćwiczeń rozciągających mięśnie eksploatowane w ciągu dnia
  • po kąpieli wcieraj przez 3 minuty preparaty antycellulitowe

Dzień 23: PONIEDZIAŁEK

Sukces jest już blisko

Rano:

  • ok. 10 minut ćwiczeń rozciągających mięśnie nóg i pośladków
  • prysznic wykonany na przemian ciepłą i zimną wodą połączony z masażem
  • ok. 3 minut wcieranie kosmetyku antycellulitowego

W ciągu dnia:

  • profesjonalne zabiegi antycellulitowe wykonane w gabinecie odnowy kontynuacja terapii np. ELEKTROSTYMULACJA CIAŁA + ELEKTROLIPOLIZA

Wieczorem:

  • ok. 10 minut ćwiczeń, kształtujących mięśnie nóg i pośladków
  • po wieczornej kąpieli wcieraj przez 3 minuty preparaty antycellulitowe

Dzień 24: WTOREK

Pomyśl jakie miałaś ciało jeszcze 24 dni temu

Rano:

  • przez 10-15 minut wybranych ćwiczeń modelujących mięśnie rąk, nóg i pośladków
  • prysznic wykonany na przemian ciepłą i zimną wodą połączony z masażem rękawicą, twardą gąbką lub szczotką
  • ok. 3 minut wcieranie kosmetyku antycellulitowego

W ciągu dnia:

  • aerobik lub szybki marsz, możesz też pojeździć na rowerze

Wieczorem:

  • ok. 10 minut ćwiczeń relaksacyjnych
  • po kąpieli wcieraj przez 3 minuty preparaty antycellulitowe

Dzień 25: ŚRODA

Twoje pośladki są jędrne

Rano:

  • ok. 10 minut ćwiczeń rozciągających mięśnie nóg i pośladków
  • prysznic wykonany na przemian ciepłą i zimną wodą połączony z masażem
  • ok. 3 minut wcieranie kosmetyku antycellulitowego

W ciągu dnia:

  • profesjonalne zabiegi antycellulitowe wykonane w gabinecie odnowy kontynuacja terapii np. ELEKTROSTYMULACJA CIAŁA + ELEKTROLIPOLIZA

Wieczorem:

  • 30 minutowy szybki marsz
  • po wieczornej kąpieli wcieraj przez 3 minuty preparaty antycellulitowe

Dzień 26: CZWARTEK

Koleżanki zazdroszczą Ci ciała i pięknej skóry

Rano:

  • przez 10 minut modeluj mięśnie rąk, nóg i pośladków
  • prysznic wykonany na przemian ciepłą i zimną wodą połączony z masażem rękawicą, twardą gąbką lub szczotką
  • ok. 3 minut wcieranie kosmetyku antycellulitowego

W ciągu dnia:

  • aerobik lub zajęcia na siłowni

Wieczorem:

  • ok. 10 minut ćwiczeń relaksacyjnych
  • po kąpieli wcieraj przez 3 minuty preparaty antycellulitowe

Dzień 27: PIĄTEK

Jesteś Piękną Kobietą Sukcesu

Rano:

  • ok. 10 minut ćwiczeń na cellulit rozciągających mięśnie
  • prysznic wykonany na przemian ciepłą i zimną wodą połączony z masażem
  • ok. 3 minut wcieranie kosmetyku antycellulitowego

W ciągu dnia:

  • profesjonalne zabiegi antycellulitowe wykonane w gabinecie odnowy zakończenie terapii np. MASKA NA CIAŁO CZERWONE WINO

Wieczorem:

  • 30 minutowy szybki marsz lub godzinny spacer
  • po wieczornej kąpieli wcieraj przez 3 minuty preparaty antycellulitowe

Dzień 28: SOBOTA

Wytrwałaś do końca. Pełny sukces i zwycięstwo !!!

Rano:

  • przez 10-15 minut wybranych ćwiczeń modelujących mięśnie brzucha
  • prysznic wykonany na przemian ciepłą i zimną wodą połączony z masażem rękawicą, twardą gąbką lub szczotką
  • ok. 3 minut wcieranie kosmetyku antycellulitowego

W ciągu dnia:

  • godzinna jazda na rowerze

Wieczorem:

  • ok. 10 minut ćwiczeń rozciągających lub ćwiczeń relaksacyjnych
  • po kąpieli wcieraj przez 3 minuty preparaty antycellulitowe

Wprowadź zmiany na stałe

Po zakończeniu kuracji antycellulitowej nie wracaj do starych nawyków. Nowo nabyte przyzwyczajenia traktuj jako trwałą zmianę w Twoim stylu życia. Regularnie ćwicz i uprawiaj sport. Dużo spaceruj, pływaj, często jeździj na rowerze. Także zdrowo się odżywiaj i pij jak najwięcej niegazowanej wody mineralnej. Unikaj przemęczania się i stresu(co bardzo źle wpływa na cellulit), oraz regularnie korzystaj z profesjonalnych zabiegów kosmetycznych, aby na lata podtrzymać efekty.

źródła:

https://www.medicalnewstoday.com/articles/149465

https://www.goodhousekeeping.com/beauty/anti-aging/a46745/how-to-get-rid-of-cellulite/

https://www.healthline.com/health/how-to-get-rid-of-cellulite-on-thighs#1

https://www.mayoclinic.org/diseases-conditions/cellulite/symptoms-causes/syc-20354945

https://www.cosmopolitan.com/style-beauty/beauty/g3704/how-to-get-rid-of-cellulite/