Jak jeść mniej?

Dekalog spożywania mniejszych posiłków

1. Jedz w pozycji siedzącej
Jest udowodnione, że w tej pozycji mózg szybciej zarejestruje zjedzone ilości jedzenia
2. Wyłącz tv i radio
To pozwoli Ci sie skupić na jedzeniu
3. Schowaj to co kusi 
Gdy trzymasz na stole ulubione ciastka, trudniej Ci o nich zapomniej i częściej po nie sięgasz.
4. Unikaj słodzonych napojów
Słodzone napoje pobudzają apetyt. Nie wszyscy też wiedzą jak bardzo są one kaloryczne
5. Dzień zacznij od śniadania
Dostarczy Ci ono energii na cały dzień i pobudzi metabolizm
6. Talerz wypełniaj warzywami
Dzięki nie zjesz zbyt dużo bardziej kalorycznych potraw. Warzywa dzięki zawartości błonnika pozwalają dłużej utrzymac uczucie sytości i ułatwiaja trawienie. Wybieraj te surowe, gotowane lub grillowane.
7. Używaj małych talerzy
Dzięki temu jedząc mniej optycznie będzie Ci sie wydawało, że jesz duży posiłek
8. Jedz posiłki mniejsze ale częściej
Dzięki temu podkręcisz metabolizm i niedopuścisz do uczucia głodu. Na poczatek podziel standardowe posiłki na pół i staraj sie jeśc co 3 godziny.
9. Kontroluj kolacje
Zjedz ją na ok. 3 godziny przed snem. Powninna sie składać z białka i warzyw. Unikaj tłuszczy i węglowodanów.
10. Korzystaj ze słońca
Niedobór światła słonecznego wzmaga produkcję hormonu nasilającego apetyt

Dorzucam też filmik z YouTube który moim zdaniem warto obejrzeć:

Post Author: admin

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *